Shingeki no kyojin

 Cześć wszystkim otaku i nie otaku! Tym razem chciałam wam opisać Shingeki no kyojin! Anime przygodowe i może troszeczkę horrorystyczne czyli jednym słowem: mega superaśne! No dobra, to były dwa słowa :) Ta krew, pourywane kończyny i ludożerstwo - brzmi super! Ale psychopatą nie jestem, jak by co... Super historia aby pokazać swoim znajomym (o słabszych nerwach) i patrzeć jak mdleją na widok człowieczka uciekającego przed głodnym tytanem :D Uwielbiam takie anime, chociaż jak obejrzałam Oszukać przeznaczenie 5 to nie mogłam spać przez pół roku... Ale tak na serio to jest naprawdę super anime, warto obejrzeć :) A oto i fabuła!

 Od ponad stu lat, wszyscy ludzie żyją otoczeni wielkimi murami. Są szczęśliwi gdy wiedzą, że mogą sobie bezpiecznie mieszkać z dala od swoich wrogów: tytanów. Czyli wielkich, obrzydliwych potworów, które mają tylko jeden cel w życiu: pożeranie ludzi. I pewnego niespodziewanego dnia, kiedy nasz główny bohater jest jeszcze dzieckiem, jeden z murów zostaje zniszczony, co rozpoczyna rzeź wśród ludzi. Lata po tym wydarzeniu, chłopak przysięga sobie, że aby zemścić się za śmierć matki (zeżartej na jego oczach) zabije wszystkich tytanów. Co do jednego.

 Mam nadzieję, że was zachęciłam do obejrzenia :) Jak by co, Snk nie jest tak bardzo straszne jak może niektórym się wydawać. Takich "drastycznych scen" jest tylko kilka, więc jeśli macie słabe nerwy to zakryjcie oczka kocykiem na ich czas. I jak zawsze dorzucam obrazki:
Tutaj fotka z tytanem i Erenem (główny bohater)
A tutaj (prawie)cała ekipa!
   Miłego oglądania,
        Tenshi0406

Komentarze